سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش طراحی لوگو مونوگرام

شما به‌راحتی می‌توانید طراحی لوگو با ویژگی‌های مارک را از نظر طراحی لوگو در اینترنت پیدا کنید. هر طراحی آرم به نتایج مثبتی منجر نخواهد شد؛ زیرا جنبه‌های مختلفی در آموزش طراحی آرم وجود دارد و تا زمانی که با تمام جنبه‌های آموزش طراحی آرم آشنا نشوید، نمی‌توانید پس از آموزش طراحی آرم، کار قوی آموزش طراحی آرم را ارائه دهید.

ساختن مونوگرام را بیاموزید. استفاده از این الگوها آسان است و شما می‌توانید طرح‌های مونوگرافی شگفت‌انگیزی را برای برند خود ایجاد کنید... ادامه

برای این راهنما ما از یک پلت فرم مونوگرام فوق العاده استفاده می‌کنیم که در آن می‌توانید نقاط کانونی، آرم و مستقیماً از مرورگر ایجاد کنید. این یک مجموعه کامل دارد، جایی که می‌توانید یک طرح مونوگرام را به هر سبکی بسازید.

سازنده مونوگرام نمونه‌های زیادی را در سبک‌های مختلف ارائه می‌دهد. برای ایجاد مونوگرام آنلاین با این رابط کاربری نیازی به تجربه طراحی قبلی ندارید. این مونوگرام با حروف نرم و ساده.

 

آماده دیدن نحوه استفاده از این سازنده مونوگرام هستید؟ بیایید شروع کنیم!

 

1. نحوه ساخت آرم مونوگرام

سطح 1

به Placeit.net بروید و یک مونوگرام» را در نوار جستجو تایپ کنید.

در صفحه جستجوی محل جستجو به دنبال مونوگرام باشید

 

سطح 2

PlaceS Monogram Builder شامل انواع گزینه‌های طراحی هست. من از فرمت 2211c استفاده خواهم کرد.

نمونه 2211c را انتخاب کنید

مرحله 3

پس از انتخاب طرح مونوگرام، می‌توانید آرم را ویرایش کنید. در صفحه جدید گزینه‌های چاپ را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

با رابط صفحه ویرایش آشنا شوید
2. نحوه شخصی‌سازی الگوی آرم مونوگرام
سطح 1
دو گزینه متن اول برای حروف مونوگرام است. بعدی نام شرکت است، به دنبال توضیحات و سایر گزینه‌های بازی با آن. در داخل هر گزینه می‌توانید فونت و رنگ متن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی نماد چشم، قسمت‌هایی از آرم را مخفی و آشکار کنید.

پنجره سمت چپ شامل تمام ابزارهای ویرایش متن است
سطح 2
کلمات اختصاری را به H و R. تغییر می‌دهم. نام شرکتی که انتخاب کردم Honey & Rose است. شماره‌های سال را پنهان کنید و راه‌حل‌های چرمی را به پایین اضافه کنید.

حروف اولیه آرم را به نام و توضیحات شرکت تغییر دهید
مرحله 3
یک گزینه برای هر عنصر تغییر قلم است. پیش بروید و فونت‌ها را به‌دلخواه تغییر دهید. من از گزینه‌های زیر استفاده خواهم کرد:

قلم را برای هر عنصر در آرم مونوگرام تغییر دهید
مرحله 4
رابط Placeit به شما امکان می‌دهد عناصر را طوری حرکت دهید که گویی از نرم‌افزار استاندارد طراحی استفاده می‌کنید. اگر آرم شما به تنظیماتی نیاز دارد، در صورت تمایل عناصر را جابجا کنید. من نام و توضیحات شرکت را به آرم مونوگرام نزدیک کردم.

Placeit به ما امکان می‌دهد تا عناصر مانند نرم‌افزار استاندارد را جابجا کنیم
مرحله 5
Placeit همچنین به شما امکان می‌دهد رنگ آرم و پس‌زمینه خود را تغییر دهید. برای تغییر رنگ هر نوع مؤلفه، از نمونه‌های زیر هر گزینه استفاده کنید. از منوی مناسب برای تغییر رنگ پس‌زمینه استفاده کنید.

با کلیک بر روی سواچ کنار گزینه قلم، رنگ عناصر را تغییر دهید
3. نحوه ذخیره و بارگیری آرم مونوگرام
سطح 1
با کلیک روی دکمه Save Draft حتماً طرح خود را ذخیره کنید. برای بارگیری طرح خود، روی بارگیری کلیک کنید. پردازش چند ثانیه طول خواهد کشید و برای بارگیری آماده خواهد شد.

پیش‌نویس را ذخیره کرده و آرم خود را بارگیری کنید
سطح 2
پس از بارگیری آرم‌ها، به پوشه بارگیری در رایانه خود بروید. متوجه خواهید شد که دو علامت تک‌رنگ دارید. Placeit دو نشان PNG را پردازش می‌کند: یکی برای استفاده در هر پس‌زمینه رنگی که می‌خواهید و پرونده دیگر حاوی پس‌زمینه است.

Placeit دو آرم برای شما فراهم می‌کند، یکی با پس‌زمینه و دیگری بدون
این طرح‌های تک نمودار را در Placeit بررسی کنید!
1. طراحی آرم موسیقی مونوگرام
سازنده مونوگرام Place نمادهای موسیقی متنوعی را ارائه می‌دهد. این گزینه آرم مونوگرافی موسیقی خیره‌کننده از یک جدول تناوبی تقلید می‌کند. می‌توانید شماره، حروف اول باند و نام را سفارشی کنید.

2. آرم مونوگرام نئون
برای شما که کانال پخش جریانی معروفی دارید، این آرم مونوگرام آن را به سطح بالاتری می‌برد. این آرم جالب هندسی دارای دو کلمه اختصاری است که داخل آن بسته‌بندی‌شده است. فونت حروف اول برای کانال بازی مناسب است. نگران نباشید، حروف اول و نام کانال خود را تغییر دهید و می‌توانید بروید!

3. آرم مونوگرام انتزاعی
سازنده مونوگرام Place به دانش قبلی در زمینه طراحی نیاز ندارد. این آرم حرفه‌ای به‌راحتی قابل تنظیم است و شامل چندین گزینه حروف منو گرام است. نام و گذرواژه خود را اضافه کنید و رنگ‌ها را طراحی کنید - یا نه! به همین راحتی

4. طرح مونوگرام رنگ نئون
به دنبال یک آرم آینده‌نگر هستید؟ نمادهای مونوگرام نباید مسطح باشند. این مونوگرام آرم نئون برای یک کانال بازی یا یک شرکت فناوری مناسب است. شما می‌توانید حروف مونوگرام را از کتابخانه انتخاب کنید - کل الفبا در نئون تعریف‌شده است! بنابراین مهم نیست که نام کسب و کار شما چیست. کلمات اختصاری موردنیاز خود را پیدا خواهید کرد.

5. حروف پرنعمت مونوگرام
اگر به دنبال چیزی کلاسیک‌تر هستید، Plasit آن را دارد! این مونوگرام زیبا و پیچیده برای محصولات آبگرم یا محصولات مراقبت از خود مناسب است. با استفاده از تک نمودار تک حرف می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد و مینیمالیستی برای برند خود ایجاد کنید. آیا شما آماده رشد هستید؟

6. بازی مونوگرام سفارشی
با الهام از هنر پیکسل، این آرم مونوگرام هندسی جالب وجود دارد! حروف اول دارای گوشه‌های مربع شکل و خطوط تیز برای ایجاد توهم جعبه هستند. رنگ‌های پر جنب‌وجوش نئون، لوگو را روشن و توجه را جلب می‌کنند، برای یک کانال پخش جریانی در بازی بسیار مناسب است!

7. طراحی مارک آرم
کلاسیک و براق: این همان چیزی است که وقتی به محصولات آرایشی فکر می‌کنیم می‌خواهیم آن را ببینیم. Placeit دارای آرم‌های ساده و درعین‌حال قدرتمند برای مارک‌های مبتنی بر محصول است. این لوگو ظریف است و با شخصیت مناسب به‌راحتی به دست مشتریان شما می‌رسد.

8. طرح حروف منوگرام
مارک‌های محصولات طبیعی از این الگو استقبال خواهند کرد. این یک تصویر برگ جذاب دارد که با شروع تک رنگ همپوشانی دارد. این متن با متن کلاسیک مرتبط است، بنابراین فقط جزئیات شرکت خود را اضافه کنید و طرح رنگ را متناسب با مارک تجاری خود تنظیم کنید. مارک شما آماده است!

9. آرم مونوگرام ظریف
اگر شما یک شرکت تجاری لوازم آرایشی هستید، این آرم مونوگرام زیبا را بررسی کنید. این شامل یک فونت اسکریپت برای حروف مونوگرام و یک سری زیبا برای نام تجاری است. همان‌طور که می‌خواهید لوگوی مونوگرام را از آن خود کنید، آن را سفارشی کنید.